Kontakt

    Võta meiega ühendust

    Tootetagastus

    Kui oled e-poodi varem sisse loginud ja ostu sooritanud, kuvatakse sinu tellimuste ning kliendiandmete väljad eeltäidetuna, et tagastusprotsess oleks kiirem ja mugavam.

    Kui valikut pole, sisesta tellimuse number käsitsi.
    Lisa käsitsi (kui ei valinud tellimust)
    rida 1
    rida 2
    rida 3
    Lubatud: JPG, PNG, PDF. Max 10 MB.

    Müügitingimused ja kauba tagastamine

    Kehtib alates: 16.10.2025 • Müüja: Biometric OÜ

    Müüja andmed

    Käesoleva e-poe müüjana tegutseb Biometric OÜ (registrikood 14012627, KMKR EE101887957), aadressil Sepapaja 6, 11415 Tallinn, Eesti.

    Küsimuste korral: info(at)biometricdental.com või tel: +372 519 40 660.

    Müük ja tellimused: +372 519 40 767, +372 519 40 043.

    Biometric e-pood on loodud eelkõige hambaravi, üldmeditsiini ja veterinaaria professionaalidele.

    Kuidas tellida

    Loo e-poe kasutajakonto.

    Lisa soovitud tooted ostukorvi, täida oma andmed ja kinnita tellimus.

    Kui oled makse teinud, saadame kinnituse e-kirjaga.

    Kui mõni toode on vahepeal laost otsa saanud, võtame sinuga ühendust ja pakume lahenduse – kas tellime uue kauba, tagastame raha või leiame asenduse.

    Hinnad ja maksmine

    Kõik hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Hinnad kuvatakse valikuliselt koos või ilma käibemaksuta.

    Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

    Kui hind või laoseis on muutunud, anname sellest teada enne tellimuse kinnitamist.

    Makseviisid

    • Eesti pangamaksed
    • Soome pangamaksed
    • Läti pangamaksed
    • Leedu pangamaksed
    • Visa / Mastercard kaardimaksed
    • „Maksa hiljem“ lahendused

    NB! Pangalingiga tasumisel vajuta kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

    Maksete vahendamine

    Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas.

    Müüjal puudub ligipääs kliendi panga- ja krediitkaardiandmetele.

    Müügileping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest veebipoe arvelduskontole.

    Kauba kohaletoimetamine

    Kui tellimuse summa ületab 200 € (koos km-ga), on transport tasuta. Väiksematel tellimustel lisandub transporditasu.

    Soovi korral saab kaubale tulla järele meie kontorisse Tallinnas (kokkuleppel).

    Eestis jõuab pakk tavaliselt kohale 1–3 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist, kui kaubad on laos. Kui tarnes tekib viivitus, anname sellest teada.

    Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Tasud kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

    Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kättetoimetamise kulud) mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

    Kauba tagastamine ja kaebused

    Tellimuse kättesaamisel palume tooted kohe hoolikalt üle vaadata, et veenduda nende täielikkuses ja korrasolekus. Kui midagi on puudu, toodet on rohkem kui tellitud või kaup on saanud transpordi käigus kahjustada, tuleb sellest teavitada kahe tööpäeva jooksul.

    E-poest ostetud kaupa saab tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastamine tuleb eelnevalt müügiesindajaga kokku leppida. Tagastatav toode peab olema samas seisukorras nagu kättesaamisel – kasutamata, komplektne ja originaalpakendis. Pakend peab olema terve, ilma rebendite ja kirjeteta, ning toode tuleb asetada eraldi transpordikõlblikku pakendisse (näiteks kilekotti, karpi või paberkotti). Paki peale tuleb märkida tagastaja nimi ja kontaktandmed, sest tagastus toimub kullerfirma vahendusel.

    Kui toode oli osa kampaaniakomplektist, tuleb tagastada kogu komplekt. Eritellimusel toodetud või spetsiaalselt kliendi jaoks tellitud kaupu ei ole võimalik tagastada. Samuti ei saa tagastada steriilseid tooteid, mille pakend on avatud.

    Tagastamiseks tuleb täita tagastusankeet (saadaval meie kodulehel) ja lisada see pakile. Pakk saata aadressile: Biometric OÜ, Sepapaja 6, 11415 Tallinn, Eesti. Soovi korral võib ankeedi saata ka e-postiga aadressile info(at)biometricdental.com.

    Tagastamisega seotud transpordikulu tasub ostja, välja arvatud juhul, kui tegemist on defektse või vale tootega – sellisel juhul katab kulud müüja. Kui toode osutub praagiks või ei vasta tellitule, vahetame selle välja või tagastame raha. Raha kantakse ostja kontole pärast toote tagastamist ja ülevaatamist.

    Palume tähele panna, et tagastamisõigus võib olla piiratud professionaalseks kasutuseks mõeldud toodete puhul, näiteks kui pakend on juba avatud. Nõuetele mittevastavaid tagastusi kahjuks vastu ei võeta.

    Garantii

    Toodetele kehtib tootja garantii. Täpse info leiad tootekirjeldusest või küsi müüjalt otse.

    Tagame, et kaup jõuab sinuni õigeaegselt ja lubatud kujul. Müüja ei vastuta kahjude eest, mis tekivad toote valesti kasutamisel või muul otstarbel, kui tootja ette näeb.

    Klienditugi

    Kui tekib küsimusi või muresid, kirjuta: info(at)biometricdental.com või helista: +372 519 40 767, +372 519 40 043.

    Vastame tavaliselt 1–3 tööpäeva jooksul.

    Isikuandmete kaitse

    Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja. Isikuandmeid kasutatakse ainult tellimuste täitmiseks ja arveldamiseks. Vajadusel jagame neid vaid logistikapartneritega.

    Maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed edastatakse volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

    Tingimuste uuendamine ja vaidluste lahendamine

    Tingimusi võidakse ajakohastada, uued tingimused avaldatakse veebilehel.

    Kui tekib vaidlus, proovime lahendada selle sõbralikult. Kui see ei õnnestu, kohaldub Eesti seadus ja vaidlusi lahendab Eesti kohus.

    Märkus: Biometric OÜ võib tingimusi ajakohastada, uued tingimused avaldatakse kodulehel.

    KKK – Korduma Kippuvad Küsimused

    Siit leiad vastused levinud küsimustele meie toodete, tellimise ja tagastamise kohta.

    Millised makseviisid on saadaval?

    Saad maksta pangalingi, kaardimakse, arve või kokkuleppel järelmaksuga (B2B). Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu, kui ei ole märgitud teisiti.

    Kui kiiresti tooted kohale jõuavad?

    Laos olevad tooted toimetame tavaliselt kätte 1–3 tööpäevaga. Tellimisel olevad või eritooted võivad võtta 1–4 nädalat. Täpne tarneaeg kuvatakse kassas ja tellimuse kinnituses.

    Kas ma saan tooteid tagastada?

    Tarbija saab 14 päeva jooksul ostust taganeda. NB! Avatud või kasutatud steriilsed ja meditsiinitooted ei kuulu tagastamisele tervisekaitse tõttu. B2B klientide tagastus toimub RMA-protseduuri alusel.

    Tagastuse alustamiseks täida meie tootetagastusvorm või saada e-kiri aadressile tellimus@biometricdental.com.

    Mida teha, kui sain defektse või vale toote?

    Võta koheselt ühendust e-posti teel ja lisa pildid defektist või vale tootest. Me parandame, asendame või tagastame raha vastavalt olukorrale. Tagastuskulu katab Müüja, kui tegemist on meie veaga.

    Kuidas te minu andmeid töötlete?

    Sinu andmete töötlemine toimub vastavalt privaatsustingimustele. Kasutame neid ainult tellimuste täitmiseks ja kliendisuhtluseks ning ei jaga kolmandatele isikutele ilma aluseta.

    Kas saan teie tooteid kasutada ilma litsentsita?

    Osa meie toodetest (nt implantaadid ja kirurgilised instrumendid) on mõeldud ainult professionaalsetele hambaarstidele ja kliinikutele. Vajadusel küsime litsentsi või kvalifikatsiooni kinnitust enne müüki.